فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت که توان نظامی این نیرو بالاتر از حد تصور نظام سلطه و استکبار است.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در دیدار وابستگان نظامی مقیم تهران که به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار برگزار شد، گفت: سپاه یک نهاد انقلابی است که رسالتش حفظ دستاوردهای انقلاب است و نیروی زمینی یکی از نیروهای قدرتمند این سازمان محسوب می شود که از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی، مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب در سال‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، حضور موثر و درخشان در جبهه‌های جنگ تحمیلی، تداوم دفاع از مرزهای کشور در نقاط حساس، برقراری امنیت در مناطق جنوب شرق و شمال غرب کشور علی رغم کارشکنی قدرتهای بیگانه، موفقیت چشمگیر در طراحی و ساخت ادوات و تجهیزات مدرن نظامی در جهت افزایش بازدارندگی، حضور موفق در امدادرسانی به مردم، حضور موفق در سازندگی با درخواست دولت و کمک به دولت در عرصه محرومیت‌زدایی را از جمله مهمترین اقدامات نیروی زمینی سپاه در 35 سال اخیر عنوان کرد.

پاکپور خاطرنشان کرد: در دهه‌های گذشته، هدف استکبار در خاورمیانه، جنگ افروزی و ایجاد نزاع‌های داخلی در کشورهای اسلامی و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی بوده که این تحرکات در جهت تضعیف مسلمانان و تقویت رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: اینها در حالیست که همواره شعار جمهوری اسلامی، وحدت در میان مسلمانان و صلح و دوستی بوده است.

وی ادامه داد: همه ملتها باید تصمیم گیرنده امورات داخلی خود باشند و این همان نظام مردمسالاریست که البته نظام سلطه آن را برنمی‌‌تابد.

وی تصریح کرد: نزسا بعنوان پیشانی دفاع زمینی سپاه، با توکل بر خدا و تکیه بر جوانان متعهد و رزمنده و نیز رهبری فرمانده معظم کل قوا، ضمن برخورداری از توان بازدارندگی مطلوب و بالاتر از تصور نظام سلطه و استکبار، پیام صلح خود را به همه اعلام می‌کند.

همچنین سردار پاکپور با حضور در جمع خبرنگاران گفت: کشور ما از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون گرفتار مسئله تروریسم بوده که این تروریسم از سوی کشورهای استکباری حمایت می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس